Mycket på gång


Ja, just nu har det varit endel aktivitet i ateljén. Försöker få tid till att måla. Man kan tro att det bara är att måla när man försöker ta sig framåt men det är så mycket mer.

Det är sällan man sitter i en basker med ett glas rödvin och tända ljus.

Jag fotar, bär saker till fotograferingar fram och tillbaka genom huset, byter motiv i ramar, skriver med kunder, uppdaterar webbutiken och hemsidan, funderar på om jag gör rätt saker, letar inspiration,  arbetar med beställningar, trycker, packar och postar. Massor av saker man inte tänkte på från början. Men allt är väldigt roligt även om det tar tid från själva måleriet många gånger.




Nytt tryck och akvarell i butiken på ateljececilia.tictail.com

Nytt tryck och akvarell i butiken på ateljececilia.tictail.com

Nytt tryck i butiken på ateljececilia.tictail.com


Försökte fota lite till hemsidan idag men vet inte om det blev så som jag tänkt mig. Kanske att jag får sova på saker och verkligen gå igenom hur jag vill ha det.

Hoppas ni har en fin inspirerande vår allesammans!

Cecilia