Helger

Alla helger fram till nyår känns fullspäckade och det är verkligen roligt! Jag ska vara med på två julmarknader som ni kan se nedan. Det innebär massor av jobb innan, bland annat att trycka julkorten - vilket jag gör själv hemma. Det tar lite tid och kraft att få det bra då 500 julkort ska tryckas… och jag misstänker att jag kan behöva köpa mer material. 



På julmarknaden i Gudhems hjärta finner man både café, loppis och massor av hantverk. Det kommer bli så mysigt! Jag kommer ha med mig julkort, konsttryck, originalmålningar och massa små fina julklappstips.





På julmarknaden i Källstorp kommer jag ha med mig julkort och granristomtar, det kommer finnas allt från ponnyridning till sprakande eldar, god mat och massor av fint traditionellt hantverk.


Ni är varmt välkomna och heja gärna lite extra om ni följer mig här på bloggen!

Cecilia