Mellan dröm och verklighet


Idag hörde en barndomsvän av sig och hade bestämt dig för att köpa "Mellan dröm och verklighet" - så himla kul! Det är alltid lite skillnad att sälja till någon som man inte ens kanske träffar eller till någon man känner.

Jag lägger ner många timmar på varje tavla och ibland vet jag inte ens vart de hamnar - det känns skumt. Såklart vill jag sälja och såklart så föredrar jag att tavlan blir såld än att en köpare inte orkar vänta och skiter i det. Jag är mer för: sälj nu, direkt! Dvs. att kunden får ta med sig tavlan med det samma. För huvudsaken är ju att de hamnar hos någon som tycker om dem - för hos mig får de verkligen inte plats ;)

Och det är ju en del av yrket - att lära sig skiljas från rätt så personliga grejer. Endel känns lite mer, endel lite mindre.

Cecilia